{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بمال بدبخت !

بمال بدبخت !
فکر کرد میکروفونش قطعه😂
دیدگاه ها (۴)

بعضی وقت ها چیزای خوب رو از دست میدی، که چیزهای عالی رو بدست...

یه تنهایی دو نفرهیه گوشی سایلنتیه حس خوب توی یه کلبه چوبیدنی...

🔴‏هروقت فک کردی تو ایران داری جنس اورجینال میخری،

این که در هر شرایطی مواظب اینه که جیمین آسیب نبینه

بدبخت پنیک کرد😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط