{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همشون از دم گوشی آیفون دارن🤣

همشون از دم گوشی آیفون دارن🤣
دیدگاه ها (۱)

چرا اینجوریه🤣😂

این دقیقا منم

زلزله ، جنگ ، بارون ، گرونی ، بدبختی . تعریف از خود نباشه ه...

سگ آدمو گاز بگیره ولی یه نفره اسکل جلوت فاز نگیره!!

آخیییی همشون خاطره بد دارن 😓😢ولی خاطره بد خلیل ابراهیم جون آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط