{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤏🏻🥺🎀

🤏🏻🥺🎀
دیدگاه ها (۰)

شاید بهترین ادم برات نبودم ، ولی واقعی ترین بودم:)🙂🖤

ببخشید که همش نیاز به توجه تو داشتم آخه من جز تو کسیو نداشتم...

به حول قوه الهی انگار اونی که مدتها بود منتظرش بودیم به نتیج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط