{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالِ خوبیست ...

حالِ خوبیست ...
بیایید خرابش نکنیم
عشق اگر در زده خیر است، جوابش نکنیم !
|
دیدگاه ها (۳)

😊😊😊

😙😙😙

♥️خوبم؛خیلی خوب،مگر میشود به فکر تو بود و خوب نبود؟راستی تا ...

من برای همیشه به طُ نیاز دارم ♡

کیرم تو خودت و خاطراتت😅🙌🏻⚰️میگه که : در جواب عشق من اگه این ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط