{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو اسکوییدگیم بود اصن چی می شد

دیدگاه ها (۰)

سوال پست :اگه میتونستی اسمتو عوض کنی چی میذاشت؟اصن عوض میکرد...

جنا دل همرو بردهلطفا اگه لایک کردید اون کناریش نه کنرایشم بز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط