{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر غمگین کننده بود این کلیپ ! 🥲💔

چقدر غمگین کننده بود این کلیپ ! 🥲💔
این فیلم هم خیلی خوب بود 💫
دیدگاه ها (۲)

وقتی میفهمی‌دلبری بلد بوده ...اما تو اون آدمی که میخواست ، ن...

چقدر بهم میان خیلی خیلی قشنگن ☺️🥰لطفا کپی ممنوع 🚫🙏

عاشق این زوج هایی ام که تو کلیپه ☺️😚خیلی نازن 😘

فقط نگاه هاشون بهم ☺️👀

آخ که چقدر این کلیپ حال آدمو خوب می کندخیلی التماس دعا@Mylan...

هرکسی که ندارد عشق تو را.....

این فیلم خیلی غمگین و قشنگ بود🙂فیلم سینمایی: واحه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط