{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا چی بگم خب متنه اهنگاشونو نمینویسن خودشون ک

والا چی بگم خب متنه اهنگاشونو نمینویسن خودشون ک
دیدگاه ها (۱)

بنده او تی فورم شما بگید؟

اره میتونی-😔 💕

بنده: نیاگاراپوپوووووو همینطور پارتی پارتی یههع

شک دارین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط