{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا امیدمون فقط تویی

دیدگاه ها (۱)

دلی که از آدما ترسیده ....

۶۲ روزه که نیستی

برای رفتن خیلی زود بود 🖤🕯

خدای مهربانم امیدمون فقط تویی...

خدایا گفتی ناامید نباش منم روی حرفت حساب کردممی دانم روی قول...

خدایا گفتی ناامید نباش منم روی حرفت حساب کردممی دانم روی قول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط