{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو،هر،کجای،جهان،که،باشی..برات،از،دور..

تو،هر،کجای،جهان،که،باشی..برات،از،دور..
میمیرم..!!🖤💔🧡💛💜
دیدگاه ها (۰)

#دهه نودی ها..انیشتین ..پرووووو.. باحال...👌💓🤟💓👍💓🤙

خدایا دلتنگی هم اندازه داره..💜🖤💔

🤟💛🤙💛👍💛👌

دختر باحال..🤟💛🤙💛🧡👍🧡👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط