{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.............................

.............................

...............................


تو بنویس☝🏻
دیدگاه ها (۱)

من دیگه بیلینک نیستم فقط مانسدیز و آرمی ام 🤐

خب بچه ها از اونجایی که حافظه گوشیم تا دم در کهکشان راه شیری...

.........

خودم ساختم اصکی ممنوع

تو کامنتا بنویس

تو کامنت بنویس

نمیدونم, مثلا دست کن تو جیب کتت یه رسید خرید دربیار, پشتش بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط