معمولا به کسایی که دوسشون داری
معمولا به کسایی که دوسشون داری
بیشتر از یه بار فرصت میدی،
این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی
با اینکه میدونی اذیتت کردن،
این غمگین ترین ضعف یه آدمه…❤️🩹
بیشتر از یه بار فرصت میدی،
این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی
با اینکه میدونی اذیتت کردن،
این غمگین ترین ضعف یه آدمه…❤️🩹
- ۱.۸k
- ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط