{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی یه استعدادی داره 🗿

هر کسی یه استعدادی داره 🗿
دیدگاه ها (۵)

100 میلیون بار

سطح میم بالاست

تو زندگی من نفر دومیم

من هنوز زندم

همین خوبه چون استعدادی تو کشیدن یه آقای جنتلمن خیلی خوشتیپ ن...

چه استعدادی...چه آهنگی...

عجب استعدادی!!🤣🤣🤣🤣😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط