{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه احمقن🤏🏻

همه احمقن🤏🏻
دیدگاه ها (۴)

دیوونه بودن خیلی هم خوبه🛐💃🏻

فالوشههه:)@curler

فالوشه:)همون https://wisgoon.com/itzyo_o عه ولی مسدود شدههه...

همشون احمقن🤷🏼‍♀️ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

همه احمقن فقط من خوبم

حتی خود پهلوی چیا هم نمی دونن چی میگن😂😂🤣🤣🤣انقد که احمقن😂دلم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط