{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂💔

🙂💔
دیدگاه ها (۰)

🙂💔

-چتە؟+هیچی-پس چرا گریە میکنی؟+تو وقتی دست و پات بشکنە گریە ن...

هعی

حققققق هوپییییییییی خوششش برگشتیییییییی اومید زندگیمممممم

جان امام ما توسط همین خودی های عشق مذاکره در خطر است نه آمری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط