{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتم

ادیتم



کسی بهم اهمیت نمیده
دیدگاه ها (۰)

حق

بچه ها تصادف کردم نیستم دیگه باید بیمارستان بمونم امیدوارم ح...

بله ادیتم

کاش یکی مثل اینا برای منم گریه میکرد

آقا جدیدن سگ تو ویسگون بهم اهمیت نمیده بجز نایتمرو یونی

هیچکس اهمیت نمیده :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط