{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از دست روز و روزگار ..خسته و دلگیر شدیم..تا چشم برهم گذاشتیم..دیدم عجب پیر،شدیم!🖤✨️✨️✨️

✨️✨️✨️✨️✨️
دیدگاه ها (۰)

#شاه ریمیکس #لاتی #دپ ..🖤✨️🖤✨️🖤✨️🖤

#شاه ریمیکس #دپ 🖤✨️🖤✨️🖤✨️🖤

دیگه هیچی نمی‌چسبه به دل عین قدیم ..مثلا یکیش همین پرواز..!🖤🦅

خدا بیامرزه اقاولدبیگی ..باند راکی ۱ ..دهه ۷۰ و اول ۸۰ ..بچه های ایلام و هرسین ..باندهای خلاف خشن ..تو کل ایران دست این منطقه ها بود..الان بازار باشه کوهدشت ..

هی روزگار پیر شدیم

دلم در دست او گیر است، خودم از دست او دلگیرعجب دنیای بی‌رحمی...

هعی روزگار پیر شدیم رف- 𝖨︎𝗻 𝗧𝗁︎𝖾 𝖭𝗮𝗆︎𝖾 𝗢𝖿︎ 𝖦𝗼d🍒🤥. ࣪ ִֶָ 𝗧𝖺𝗯𝗅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط