{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

jeon5156-fa21 39496217

دیدگاه ها (۰)

آنقدر گرون شده که دیگه کادو میدن 😂

😂😂

اینو برای وقتی که کارنامه هاتو رو گرفتین بزارید 😂

اللهم عجل لولیک الفرج یا لثارات الخامنه ای

بک بدیم ؟ تا 2۶ فول نیاز ندارم با فول میدم بیشتر میگیرمویژه ...

مقداری بک بدیم؟چهارتا دارم فعلاً ترجیحا همزمان بدیم@ربات فعا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط