{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکاری کنی مالِ خودمییییییی 😭💘

هرکاری کنی مالِ خودمییییییی 😭💘
دیدگاه ها (۱)

کسی نیست که درکم کنه ! : )

جنلیسااااا 🤌🏻🫂: ))))

زندگیم فالو شه : )@dokh_i

الهی من بمیرم برات دختر قشنگم 🙂💔 : )

کردم هرکاری مال خودم شی...ولی وفا توت نبود زیبای وحشی🖤🩸

«من از زندگی تو یه بیست سالی دزدیدم که هرکاری کنی بازم من بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط