{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره خودم خواستم تنها باشم 🙂💔

اره خودم خواستم تنها باشم 🙂💔
دیدگاه ها (۰)

کمی شبکمی آغوشکمی تـــو ،دیگر نمی خواهم با این کلمات جمله بس...

✍️🏻پخش و پلا توی ذهن منی .......

🖤😔

ادما خیلی بد شدنخیلی..چشاتو‌ میبندی انگار عمریه خواب بوده هم...

خواستم مثل آسمان باشم!

من خواستم تا ساختم  اگه باختم چون خودم خواستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط