{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز برای عید صدمو گذاشتم براتونااااااااااا

امروز برای عید صدمو گذاشتم براتونااااااااااا
پس فالو کنیددددد
دیدگاه ها (۱)

یه فکت خنده دار 😂

حققققققالبته درمورد دوستای پارسالم حق دیگه با کسی اینجوری صم...

😂😂😂😂😂

حقققققق

من صدمو برای کسی گذاشتم که بلد نبود تا ده بشماره💅🏻

من هر وقت صدمو برای یکی گذاشتم ،  برای بار صدم گفتم غلط کردم...

سه تا ادیت براتون گذاشتم حال کنیددددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط