{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش همیدگر بیشتر درک میکردیم

ای کاش همیدگر بیشتر درک میکردیم
دیدگاه ها (۰)

سلام یا حسین

عزاداریاتون قبول التماس دعا

موندینی باید بمونه باباجان ❤️

اگر میدونستیم و درک میکردیم کهدر باطن این جهان چی میگذره !!!...

ای کاش مامانم اینا درک می کردن🤗😕

،غم ، ناشی از هوش است.هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی ، بیش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط