{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یکی بود مثل خودم برای خودم..

کاش یکی بود مثل خودم برای خودم..
#مزخرفات_ذهن_من
دیدگاه ها (۱)

و چ‍‌ه ب‍‌ی ذوق ج‍‌ه‍‌ان‍‌ی ک‍‌ه م‍‌را ب‍‌ا ت ن‍‌دی‍‌د ...#م...

زندگیم از جایی ک.یری شد ک گفتی #دوصت درم:)..#مزخرفات_ذهن_من

آره دیگه ..#مزخرفات_ذهن_من

‌‏ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺗﻪ ﺷﺩن ﻗﺷﻧﮔﻪ ﺩﺭک ﺷﺩن ﻗﺷﻧﮔﺗﺭ':)#مزخرفات_ذهن_من

کاش یکی بهم بفهمونه با آسیب زدن به خودم چیزی حل نمیشه.

کاش یکی مثل اینا برای منم گریه میکرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط