{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به ورژن ددی لاسو بر گشتم

به ورژن ددی لاسو بر گشتم
دیدگاه ها (۸)

ندارم که ندارم

آره سرعتش بیشتره

از هوش مصنوعی پرسیده بود بچم چی میشع اونم اینو داد

دقت کرده بودین ؟

ورژن ددی نامی😝دنبال ورژن یونگیش هستم 😭

اقا به شوهرم نگاه نکنین دقت کردین مثل قبل لاسو نیست😂😂یونگی د...

ورژن ددی سوکجین👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط