{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب اجازه میدم برید به حال خودتون عر بزنید👩🏻‍🦯

خوب اجازه میدم برید به حال خودتون عر بزنید👩🏻‍🦯
دیدگاه ها (۹)

جا داره بگم قلبم❤️‍🩹🥲

دلم برای جمع و منها های دوره ی ابتدایی تنگ شدهاینا کجا و راد...

ولی اون سال بدترین سال برای همه ی آرمی ها بود🥲💔

😂💔

برید عر بزنید بچم ویلبر خیلی کراشه

نمیزارم این قسمت از یادتون برهعر بزنید

عر...(حال ندارم پیامم رو بکشم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط