{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا به ما میگن مهم نیست که چجوری باشی خودت رو دوست داشته

اونا به ما میگن مهم نیست که چجوری باشی خودت رو دوست داشته باش ولی ما به وزن و چهره اونا هیت میدیم و باطن اون ها برامون مهم نیست
دیدگاه ها (۸)

حس عجیب و بدیه

بی تی اس = مرگ ارمیا

قدش بلنده

کوکارسیف وارد میشود

اگه نویسنده ای حتما بیین!

....

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط