{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

والا برا من که وجود نداره... شمارو نمیدونم 😅✨
ولی در هر صورت اینکه تلاش کنی و منتظر نتیجه باشی بهتر از اینه که صرفاً به شانس امید داشته باشی 😉✨💙
دیدگاه ها (۶)

...

...

...

...

خداحافظی با ریزش مو سلام ب موهای سالم

بزرگ‌ترین شرّ روی زمین اینه که امیدوار باشی فردا بهتر از امر...

تولد فرشته ی ماهم مبارک توی این مدت نشد تبریک بگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط