{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی اوکی

اوکی اوکی
امروز !
امروز تولد یه تیکه از قلب منه:)
کسی که بدنیا اومد و کاری کرد که زندگیم رنگی رنگی بشه
کسی که بهم امید داد
نه تنها رفیقمه بلکه‌ خواهرمه
فقط خواستم بگم خیلیییی خیلیییی دوست دارم
و دلم میخواد که تا سال های سال پیشم باشی و تولدتو باهم جشن بگیریم:)♡
مرسی که بدنیا اومدی فرشته من🌻🫂🤍
تولدت مبارک:)
@fatemeh.1967
دیدگاه ها (۲۲)

زندگی رو سخت نگیر!در هر حالتی میگذرهپس بیا خوش بگذرونیم 🌻🫂

"غریب آشنا"

" کردستان"🌻🌱🥲

اخه اگر واقعا تراپی نیست چیه؟

ام... درسته پیشت نیستم که مث بقیه رفیقات باهم جشن بگیریم بهت...

رمان سونادو ( پارت ۱) امید وارم خوشتون بیاد❤ سونیک از خواب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط