{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😅 من اهنگاشونو گوش می دم ولی خیلی هم عاشقش نیستم هیتر هم

😅 من اهنگاشونو گوش می دم ولی خیلی هم عاشقش نیستم هیتر هم نیستم
ولی رو شوگا جونگکوک کراشم 😁
دیدگاه ها (۰)

موچی فقط شکلاتیشفقط خوشگلی داره آخه لیمو زد بد می شه

کیا خوندن نظرتونو بگین پلیز

دیشب دریا بودم و ماه قرمز

رو آهنگه کراشم رو جونگکوک بیشترررر#بی_تی_اس #جونگکوک#تهیونگ ...

سناریو وقتی جلوی آینه ایستادی و اونا هم کنارتن و بهشون می گی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط