{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من هنوووزز زندم

بچه ها من هنوووزز زندم
نت نداشتم فق🤌
الانم دیگه کمتر میام ویسگون
دیدگاه ها (۸)

بچهااا صدو ی نفرمون مبارککک😃دم همتون گرمم عشق منید (منحرف نب...

از مدرسه متنفرم۱۱۰

آخرشم با این وضع دلم برا ماشین میسوزه ن خودم🤦‍♂️😹

دیگه نتا اوکی شده منم ویسگون کمتر میام ببخشید😞

بچه ها حالا که نتا درست شده من کمتر میام ویسگون اینجور نیست ...

ببخشید بچه ها من نت نداشتم که ویدیو بزارمم😓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط