{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.....

دیدگاه ها (۵)

هر تایپ چرا نصف شبا بیداره؟

پروف

شاید نیس.

احسنت👏........#انیمه#دارک#ویسگون#میم#MBTI#INFP#ENTP#INTP#ISF...

فاز من و داداشم

من دیر جواب میدم چون خواب بودم

نه آخه میدونی از چی حرصم میگیره....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط