{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونیکه منوبخوادمنوباهمه خوبیهاوضعفهام میخواد

دیدگاه ها (۰)

خدایا سپردم خودمو دست خودت

میشه بیای

سپردمت دست خدا و کارماشو پس میدی

شنیدی که میگن ...اونیکه گریه میکنه یه درد داره ؛اونیکه میخند...

اونیکه مال ماهه سختیش باهاشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط