{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بای بای من رفتم مدرسه

بای بای من رفتم مدرسه
دیدگاه ها (۲)

سلامممم من اومدم

بازم یه چهار شنبه دیگه و نقاشی کشیدن سر کلاس

سلامممممم صبح به خیر من که سحرخیز شدم تا ببینم کیا سحرخیزن؟؟...

اونم فقط به خاطر مهسا جونی خودم

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

آقا من رفتم کتاب کارل رو بسازم بای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط