{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم یه چهار شنبه دیگه و نقاشی کشیدن سر کلاس

بازم یه چهار شنبه دیگه و نقاشی کشیدن سر کلاس
دیدگاه ها (۱۷)

سلامممم من اومدم

بای بای من رفتم مدرسه

وقتی سر کلاس ریاضی نقاشی میکشیدیم:☻❣“Welcome, please follow”...

یکی دیگه از نقاشی های خودم من اصلا کلاس نقاشی نرفتم و همه ای...

این دوتا ارتو هم همینجوری میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط