{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خبری نیست

خبری نیست
ولی منتظرم ؛
که بیاید،
برسد،
در بزند ...
سر بچرخاند و با بغض بگوید: جانم
رفتنم را کُشتم ...


#مریم_قهرمانلو
دیدگاه ها (۱)

ببخش اگر هربار می گویی : جانم...پرواز نمیکنمآسمانازآغوشتدور ...

نگذار آرزوهایت؛یک روز تبدیل به حسرت بشودمگر چند بار در زندگی...

چرا اکثر آدما از دور قشنگ ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط