{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😔 😔 😔 😔 ای ام مظلوم منم تحویل بگیرید خو

😔 😔 😔 😔 ای ام مظلوم منم تحویل بگیرید خو
دیدگاه ها (۳۳)

گوش دادن به دیس لاو شده جزیی از زندگیم

والا دیه گرفتار شدیم

@maryam_a.zگور بابای دنیا و ادم های بیخودش 😒 تورو که دارم دن...

بفرمایید مافیاتون و تحویل بگیرید😐😂

منم می‌خوام خو🥺

خو منم هیچوقت اولویت کسی نبودم☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط