{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا دیه گرفتار شدیم

والا دیه گرفتار شدیم
دیدگاه ها (۸)

من تنها نیستم نبودت هست دل تنگیت هستخاطراتت هست فقط تو نیستی...

بنام زندگانی حرامم شد جوانی

گوش دادن به دیس لاو شده جزیی از زندگیم

😔 😔 😔 😔 ای ام مظلوم منم تحویل بگیرید خو

اسن منیه دیه نیاااااار جلو چشایام دیه نیاااااا

اره دیهلایک و فالو و کامنت فراموش نشه

دلمه بردیه دیه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط