{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجوری گرم هستن نمیفهمن به وقتش پشیمون میشن غمی نیست

اینجوری گرم هستن نمیفهمن به وقتش پشیمون میشن غمی نیست
دیدگاه ها (۱)

....

دوست نداشته باش کسی دیگه هست که دوسم داشته باشه آخه ماهم بی ...

تلاش نکن بنده خدا غمی نیست بزاربره توهم خدایی داری

بله

چون می‌گذرد غمی نیست

چون می گذرد غمی نیست

(چون میگذره غمی نیست)(تا بگذره درده کمی نیست... ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط