{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد یعنی من هنوزم برای توعه لاشی گریه میکنم:)^^:broken_he

درد یعنی من هنوزم برای توعه لاشی گریه میکنم:)^^:broken_heart:
دیدگاه ها (۴)

😂 😂 😂 😂

#خوشحالم‌که‌مثل‌منی‌که‌یک‌روزی‌عاشقت‌بودم‌عاشق‌شدی‌#امید‌وار...

عشقو گاییدی؟؟؟؟ نه... کسی رو ب*گا که باعث شده اینجوری فکر کن...

کی...🔞م تو همه ی اون خواب هایی که توش به توعه لاشی رسیدم

مممممننننن هنوزم بخاطرششش گریه میکنم کمک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اره هنوزم دارم گردنبندو✨ (ولی تو گم کردی🙄💔)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط