{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی donyaaaamm 17377106

دیدگاه ها (۵)

:)

- فردا که بشه میشی یه نَش رو دستِ چارتا بدبخت تر از خودت :) ...

😂 😂 😂 😂

درد یعنی من هنوزم برای توعه لاشی گریه میکنم:)^^:broken_heart...

مهم نیت 👌🏻خدا خیرشون بده🤲🏻 🙋🏻

واقعیت

🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط