{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضیا هم باس گفت اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت!

به بعضیا هم باس گفت اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت!!!!!!!!
دیدگاه ها (۸)

خدا جونم خیلی دوستت دارم.

با خدا تنها شدن!!!!!!

دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ...نه ادعاهای بزرگ نه بزر...

دقیقا!!!!

تو اگه کعبه بودی من دورت میگشتم مامان.. ♡️ https://wisgoon.c...

گل شقایق

یادآوری مهم برای بعضیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط