{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با خدا تنها شدن!!!!!!

با خدا تنها شدن!!!!!!
دیدگاه ها (۲)

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شا...

ببخشید اضافی بودم!خیلی اضافی!خیلی!

خدا جونم خیلی دوستت دارم.

به بعضیا هم باس گفت اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم نه دورت!!!!...

خدا ...#خدا #علیرضامرادی

فقط خدا✅#خدا

خدا. خودت پناهم باش #خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط