{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از دیشب اینا مونده

از دیشب اینا مونده
میخوام نگه دارم برا شنبه
اونجا بترکونم
دیدگاه ها (۴)

سلطان#erfanronaldo

خامس=عشق#erfanronaldo

دوتا عشق#erfanronaldo

یکیشو پر کن‍به قول لیتو:تو نباشی دوستام هستن

پول نگه دارم؟ معلومه که نهههه مخصوصا وقتی اینا هستت

نقاشی داداشم

خب برا اولین بار دارم از اینا میزارم هرچی دوست داشتین بپرسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط