{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکیشو پر کن‍

یکیشو پر کن‍
به قول لیتو:تو نباشی دوستام هستن
دیدگاه ها (۱۷)

دوتا عشق#erfanronaldo

از دیشب اینا موندهمیخوام نگه دارم برا شنبهاونجا بترکونم

خخخخخخخخخخ

فاز سنگین

شد شد نشد زامبی ها حمله میکنن

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط