#سناریو
#سناریو
وقتی غذا رو تند درست میکنی بعد غر میزنی
نامجون : مگه من این غذا رو درست کردم تو درست کردی نه من
جین : من که میگم تو غذا بلد نیستی بزار من درست کنم نمیزاری دیگه ....
شوگا: به این خوشمزه گی خب تو نخور عیب ندارع
جیعوپ: بیب آخه چرا غرغر میکنی مگه من پختم ایششششش
جیمین : موچی جونم مبخای بری غذا برا خدت سفارش بدی
تعبونگ: خیلی وقته باهم رفتید رستوران و دارید کیف می کنید
جونکوک : ایشون غذا رو پخته و عالی شده بدون هیچ عیب و ایرادی
وقتی غذا رو تند درست میکنی بعد غر میزنی
نامجون : مگه من این غذا رو درست کردم تو درست کردی نه من
جین : من که میگم تو غذا بلد نیستی بزار من درست کنم نمیزاری دیگه ....
شوگا: به این خوشمزه گی خب تو نخور عیب ندارع
جیعوپ: بیب آخه چرا غرغر میکنی مگه من پختم ایششششش
جیمین : موچی جونم مبخای بری غذا برا خدت سفارش بدی
تعبونگ: خیلی وقته باهم رفتید رستوران و دارید کیف می کنید
جونکوک : ایشون غذا رو پخته و عالی شده بدون هیچ عیب و ایرادی
- ۱.۱k
- ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط