اَنَا کَنْیزْ الزِیْنَبْ س
اَنَا کَنْیزْ الزِیْنَبْ س
عارفان را پرس و جو کردم ؛ ندارد هیچ عیب!
مرد هم باشی بگویی من کنیز زینبم(س)
عارفان را پرس و جو کردم ؛ ندارد هیچ عیب!
مرد هم باشی بگویی من کنیز زینبم(س)
- ۵۹۰
- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط