{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط همین بقیشم اصن مهم نی...

فقط همین بقیشم اصن مهم نی...
دیدگاه ها (۱۱)

ساختمون هشت طبقه.. 😲 😶 شما تو کدوم طبقه زندگی میکنین؟!

لفطا کامنت بزارین نترسین جوهر گوشیتون تموم نمیشه اگه هم شد خ...

💘 💔

مهم نی واسم. مهم نی واسم 🐾

مهم نی🥲

مهم نی😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط