{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساختمون هشت طبقه.. 😲 😶 شما تو کدوم طبقه زندگی میکنین؟!

ساختمون هشت طبقه.. 😲 😶 شما تو کدوم طبقه زندگی میکنین؟!
دیدگاه ها (۱۸)

لفطا کامنت بزارین نترسین جوهر گوشیتون تموم نمیشه اگه هم شد خ...

فقط همین بقیشم اصن مهم نی...

سوال پست: تو کدوم شهر زندگی میکنی؟🦩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط