{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔

💔
دیدگاه ها (۰)

*- روضه‌؟!همین‌بـس‌که‌؛ما ده‌شب‌، واسه‌‌چیزی‌گریه‌‌می‌کنیم‌ک...

یـکسـٰال گذشت. . .کـٰاش دوبـٰاره از پشت پرده بیـٰایی💔:)

آدمای دورم اینجوری بودن زندگیم بهشت بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط