{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدای خوب من.....

خدای خوب من.....
دیدگاه ها (۲)

ای ماه غریب بی نشان.....

پیله.....

هر جا باشید مرگ شما را درک خواهد کرد

احترام به طبیعت احترام به خالق آنست...

مهربانیت را شکر 🙏💚🦋شکر خدای زیبایم راشکر خدای رزاق راشکر خدا...

بانو آجین

نگران هیچ چیز نیستم چون میدانم و باور دارم روزهای خوب خواهند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط