{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر جا باشید مرگ شما را درک خواهد کرد

هر جا باشید مرگ شما را درک خواهد کرد
دیدگاه ها (۳)

خدای خوب من.....

ای ماه غریب بی نشان.....

احترام به طبیعت احترام به خالق آنست...

زندگی شرافتمندانه بدون منت بر دیگران...حقوقهای نجومی....حق ا...

هیجوره نمیشه درک کرد

بالاخره یکی مارو درک کرد 😔

خوش بحال اونی که درک کرد …

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط